.

.

środa, 16 kwietnia 2014

O autorce.


Jestem Mefedream, możecie mnie znać pod pseudonimem Kaylo, którym się dotąd posługiwałam. Te nicki stosuję zamiennie, więc jeśli natkniecie się na nie gdzieś kiedyś, to będę właśnie ja. Miło mi Was poznać... ;)
Jestem pewna, że wielu będzie się zastanawiało ile mam lat. Otóż, jeśli już koniecznie musicie wiedzieć, to urodziłam się w 1996 roku, pod koniec zimy, a mało brakowało żebym,  zamiast w szpitalu, przyszła na świat na tylnym siedzeniu pomarańczowego malucha. No cóż, takie uroki życia. Jestem najstarsza z trójki rodzeństwa, podobno też (nie chwaląc się, rzecz jasna) najzdolniejsza. Uprawiam sport, strzelam, tańczę, maluję, piszę, czytam... Co tylko byście chcieli. Dużo osób wykazuje spore zaskoczenie, kiedy dowiaduje się, że uczęszczam do szkoły wojskowej, ale - uwierzcie - to nic specjalnego. Nie wiem jeszcze dokładnie co zrobię ze swoim życiem. 
Chciałabym w tym roku napisać książkę, uwielbiam moje glany, mocne brzmienie, czarną kawę bez cukru i mleka. Jestem typem osoby, do której raczej nie podeszlibyście na ulicy, a w ciemnym zaułku oglądalibyście się co chwila w obawie, że nagle wyciągnę z buta nóż i wbiję Wam go w plecy. Ale to tylko pozory, spokojnie. Chociaż, przyznam się szczerze, że krążą legendy jakobym była wariatką. Nie mija się to aż tak z prawdą, podejrzewam, że jestem też uzależniona od adrenaliny.
Jeśli chodzi o wiersze, to pokazuję w nich siebie. No, w każdym razie staram się. Opisuję emocje, których wszędzie pełno, które tylko czekają aż je złapiemy i przelejemy na papier. Tym się właśnie zajmuję w wolnych chwilach. Chwytaniem emocji i opisywaniem ich słowami. To już właściwie wszystko, co chciałam powiedzieć. Mam nadzieję, że zbytnio Was nie zniechęciłam... :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz